Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Νέο σύστημα τετρακίνησης από τη Mercedes-Benz


Χάρη στην παρουσία ενός συστήματος διαχείρισης ροπής που μοιράζεται το ίδιο κύκλωμα λίπανσης με το σύστημα μετάδοσης, η νέα εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4Matic της Mercedes-Benz είναι κατά 25% ελαφρύτερο   (Φωτογραφία:  Mercedes-Benz )

Από το 2013 η Mercedes-Benz θα προσφέρει μία νέα εκδοχή του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης 4Matic, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εμπροσθοκίνητων μοντέλων
της και το οποίο θα ξεκινήσει πιθανότατα από την Α 45 AMG και την CLΑ, η οποία θα παρουσιαστεί το 2013.

Η καινοτομία της συγκεκριμένης εκδοχής του 4Μatic έγκειται στο σύστημα διαχείρισης και κατανομής της ροπής, εξασφαλίζει υψηλή αποδοτικότητα, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του σε χαμηλά επίπεδα. 

Αναλυτικότερα, στη νέα εκδοχή του 4Matic ξεχωρίζουν η παρουσία μιας νέας συμπαγών διαστάσεων μονάδας, υπεύθυνης για την μετάδοση ροπής στον πίσω άξονα και την οποία η γερμανική φίρμα αποκαλεί "PTU". 

Η PTU ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη "7G-DCT" και μοιράζεται μαζί του το ίδιο κύκλωμα λίπανσης, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους (-25% σε σχέση με αντίστοιχα συστήματα τετρακίνησης) και κατ΄επέκταση αποδοτικότητας. 

Παράλληλα, ο ενσωματωμένος στον πίσω άξονα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης, επιτρέπει τη στιγμιαία και πλήρη ανακατανομή της ροπής από τον μπροστινό στον πίσω και αντιστρόφως, αναλόγα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις.

Πηγή: www.in.gr

ιεκ, δημοσια ιεκ, ιεκ δημοσια, iekxini, iek xini, iek-xini, ιεκ θεσσαλονικης, ιδιωτικα ιεκ, δημοσιο ιεκ, iel, iek peiraia, σχολες κομμωτικης, ιεκ αθηνας, ιδιωτικα ιεκ θεσσαλονικης, ιεκ ξυνη, ιεκ θεσσαλονικης, δημοσια ιεκ θεσσαλονικης, ιεκ οαεδ, ιεκ πατρας, ιεκ ειδικοντητες, σπουδες, spoudes, ιεκ κομμωτικης, ιεκ πληροφορικης, ιεκ φυσικοθεραπειας, ιεκ μηχανολογιας, ιεκ λογιστικης, ιεκ μαγειρικης, ιεκ σεφ, iek sef">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου